Hyundai chystá produkci šesti luxusních modelů a to pod zcela novou značkou. Tyto vozy by měl navrhnout bývalý šéf designu Škody Auto Luc Donckerwolke.
Už delší dobu se spekuluje o tom, že Hyundai přijde se svou vlastní novou značkou, která bude spadat do luxusní sféry stejně tako je to například u Lexusu, nebo u Acury. Až do teď byly tyto náznaky pouze u vlajkové lodi sedanu Genesis. Nyní však Hyundai prozradila, že se chystá zcela novou značku vyprodukovat a to pod názvem Genesis.

Tato značka by měla do roku 2020 nabídnout celkem šest zcela nových modelů, které ponesou hned několik společných znaků. Tím prvním by měla být přítomnost inovativních řešení, které se budou soustředit především na pasažéry vozu a jeho řidiče. Druhým společným prvkem by měl být velice rafinovaný avšak zcela vyvážený výkon. Ten by měl jít ruku v ruce s elegantním designem a skvělými službami poskytovaným zákazníkům.

Značka by měla působit po kompletně celém světě. Primárně by měla vstoupit na trh Asijský a severoamerický trh. Do Evropy by se měla dostat až později a to jako zcela samostatně stojící značka, která bude figurovat po boku Hyundaie. Od ní by se měla značka odlišit zcela svébytným pojetím vozů a také jejich pojmenováním. To bude taktéž alfanumerické jako u Hyundaie. Začínat se bude vždy písmenem G a pak přijdou číslice jako 70 či 80.

Logo bude vycházet z emblému současného modelu Genesis, tedy okřídleného erbu. Oproti němu však prošel inovací. O design novým modelů se postará designerské centrum Prestige Division Design, který povede Luc Donckerwolke, který dlouhou dobu působil i v boleslavské automobilce Škoda.

Nový značka vznikla pro uspokojení potřeb nové generace velice náročných zákazníků. A právě přísná specializace na zákazníka je klíčem k odlišení se od ostatních značek na trhu.