Hyundai staví zcela nový koncept, který má v divákovi vzbuzovat co největší emocionální přitažlivost k této korejské automobilce.

Futuristická Hyundai

Poslední koncept který společnost představila měla jméno Le Fil Rouge. Koncept velmi zaujal všechny návštěvníky v Ženevě a společnost se nyní rozhodla připravit další koncept pro novou generaci.

„Nechceme jednolitý styl. To se k naší značce nehodí,“ uvedl šéfdesignér Sang-yup Lee. Podle něj se vozy Hyundai prodávají ve všech koutech světa, tudíž je nemožné najít jednotný vzhled, který by vyhovoval všem.

Šéfdesignér použil pro vyjádření jejich vize šachovou řeč kdy řekl, že společnost má dámu, krále, střelce, věže, jezdce a pěšce, každý z nich je samostatnou jednotkou, ale v momentě, kdy se stanou týmem vyjadřují přesně to co je momentální strategií značky.

Emocionální koncepce

Automobilka chce novým konceptem posunout celý design značky na zcela nový level. Chce u zákazníků vybudovat emocionální přitažlivost k automobilům. Sama o sobě tvrdí, že je známá pro své kvalitní vozy s vysokou praktičností za dobré peníze. Ale rády by k tomu všemu přihodila ještě emoční hodnotu jako celkové poznávací znamení značky.

Inspiraci prý společnost našla v italských vozech ze 70. a 60. let. Svou inspiraci pak automobilka zhmotnila do designového pojetí Sensous Sportliness. To můžeme vidět na nových automobilech jako je Kona, Santa Fe či Nexo.

Dočkáme se však konceptových verzí automobilů i v sériové produkci? Ano již brzy! Lee totiž závěrem dodal, že nový vůz pro rok 2019 ´, kterým bude nejspíše nástupce modelu Sonata, bude silně inspirován konceptem Le Fil Rouge. Nechme se tedy překvapit, co si pro nás Hyundai vymyslí.

Dočkáme se však také konceptových verzí automobilů i v sériové produkci? Ano a to již velmi brzy!   Lee totiž prozradil, že nový vůz vycházející z koncepce Le Fil Rouge vyjde již v roce 2019 a bude se tak nejspíše jednat o nástupce modelu Sonata.v