Anglické Mini se každým modelem stále více oddaluje svému původnímu stylu malých automobilů a začíná produkovat opravdu plnohodnotné, téměř až rodinné modely. I díky tomu se nyní do výroby dostane i menší verze vycházející z Rocketmanu.
Moderní Mini už má pojem “malý“ pouze ve svém názvu. Pokud vezmeme v potaz jeho velikost, nebo velikost jeho pětidvéřové varianty, směle můžeme vozy řadit střední nižší třídy. Mateřská automobilka BMW i samotná automobilka Mini si je tohoto neustálého růstu jejich dítěte moc dobře vědoma, a proto definitivně nezašoupla šuplík s názvem Rocketman. Poprvé jsme ho mohli vidět na autosalónu v Ženevě v roce 2011 a o rok později v Londýně v rámci pořádání Olympijských her. 1

Šéf designu Mini Anders Warming oznámil, že automobilka má stále zájem na tom, vytvořit malý, městský a kompaktní vůz, na jehož finální podobě se stále pracuje. Mnohým však musí být už nyní jasné, že celkový design bude vycházet právě z Rocketmanu. 3

Na druhou stranu se však tvrdí, že podoba Rocketmanu má posloužit spíše jako inspirace pro konečný vzhled sériového modelu. Technika obou vozů by měla být zcela odlišná. A to z tohoto důvodu, že je Rocketmanův prostorový rám zhotoven kompletně celý z uhlíkových vláken, které v některých částech procházejí i na povrch vozu. A to by nebylo výhodné jak z finančního, tak i užitkového hlediska. V potaz přicházejí jedině hliníkové slitiny, díky kterým by byl vůz stále na velmi slušné váhové úrovni, ale zároveň by byl finančně dostupnější.2

Nové Mini by se na trh mělo dostat v roce 2016 s cenou začínajících na 11 500 anglických liber, v přepočtu tedy okolo 400 000 korun. Největší konkurenci pro tento vůz by měly představovat nově vypuštěné minivozy v podobě Smartu Forfour a jeho menší verzi Fortwo.