Poměrně zajímavá situace se odehrává v Hondě. Na svém domácím trhu, tedy v Japonsku, se aktuálně náramně daří hybridům, a to modelům Insight a CR-Z. Oproti tomu v Evropě tyto vozy téměř nejdou na odbyt, a tak se automobilka rozhodla jejich prodeje ukončit. Ty poslední exempláře, které jsou k dispozici, by se měli doprodat, a žádné další již distribuovány nebudou. Místo toho se však chce Honda zaměřit na podporu prodeje turbodieselů, které jsou na starém kontinentě poměrně oblíbenou možností pohonu téměř všech vozů, a to napříč doslova všemi automobilkami, které v Evropě prodávají.

V tomto ohledu Honda totiž výrazně pokulhávala, a to do doby, než vytvořila motor 1.6 i-DTEC. S ním by se tedy měly dané exempláře prodávat, a v budoucnu by se měl přidat další agregát, a to konkrétně 2.2 i-DTEC. Spolu s ním by však měl být přidán i další, a to motor 1.5 i-DTEC, který by měl být primárně určen pro Hondu Jazz. Vzhledem k číslům se tak dá očekávat, že tento krok bude rozhodně mnohem přínosnější, než právě hybridy, ke kterým si spousta Evropanů ještě stále nedokáže najít správnou cestu.