Společnost Morgan začala s výrobou motorizovaných tříkolek koketovat již na začátku minulého století. První prototypy byly tak populární, že jejich výroba trvala od roku 1909 až do roku 1953. Poté se výroba Morganu přeorientovala na klasické osobní automobily, které však nesly tradiční prvky a byly vyráběny zásadně ručně z tradičních materiálů, včetně dřeva.

Nyní se však Morgan opět vrátil k retro tříkolkám, poháněných dvouválcovým véčkem. Původní 3,2 m dlouhý 3 wheeler byl původně představen v roce 2011 v Ženevě a jeho vývoj trval pouhé dva roky. To je dáno také tím, že se v mnohém podobá svému předchůdci, takže konstruktéři neměly přílišné problémy s podobou tohoto unikátu.

4

Do stroje se vejdou pouze dva lidé, a jeho pohonnou jednotkou je pořád dvoulitr do V, který je umístěn v předu. Srdcem je agregát, který původně sloužil pro Harley-Davidson, avšak mezi oběma firmami neexistují žádné smlouvy. Výkon tohoto motoru, dosahuje hodnoty 61 kW.

5

Dodávky prvním zákazníkům začaly v únoru 2012 a momentálně se vyrábí 500 kusů ročně a i přesto celý podnik nestíhá, protože se objednávky jen hrnou. Přitom bylo původně v plánu vyrobit jen 400, maximálně 500 kusů a celková série měla být limitovaná. Trh však zavelel jinak, a i přes cenu téměř jednoho milionů za základní kus jsou stroje na odbyt.

3

Momentálně si prodalo již 1 400 kusů a fronta čekatelů je stále dlouhá. Díky tomuto číslu se tříkolce podařilo předčit mnoho nostalgických připomínek v podobě vozů se správným počtem kol.
Je tedy jasné, že retro frčí a Morgan z toho dokázal pořádně vytěžit. Avšak i této firmě zřejmě stoupl úspěch do hlavy, protože připravují elektrickou verzi své tříkolky, což nám přijde jako absolutní nesmysl.