Vozy Volkswagen, tedy konkrétně ty naftové, jsou po celé Evropě velmi oblíbené, a tak automobilka vsadila i na to, nabízet je v zámoří. Ačkoliv zde je jasná převaha benzinových motorů, čemuž se vzhledem k výkonům a nízkým cenám benzinu není čemu divit, automobilka přesto hlásí, že její turbodiesely zde mají velký úspěch. A právě díky tomuto kroku se dá říci, že je to právě Volkswagen, který se stává králem trhu, jelikož celý 27% prodaných dieselů je z dílny této automobilky. Z hlediska samotné automobilky jsou čísla taková, že turbodiesely dělají necelou čtvrtinu prodejů, a tak je skutečně jasné, proč má automobilka takovou radost.

Tím nejlepším vozem je samozřejmě Passat, který dominuje také v Evropě. Oproti ní však Volkswageny stále velmi ztrácejí. Pokud bychom se totiž měli podívat na celková čísla v USA, tak ačkoliv jsou turbodiesely na vzestupu, prodeje celé automobilky oproti roku 2012 klesly, a to o 20%. Celkový tržní podíl vozů Volkswagen se tak pohybuje na hranici 1%. Převedeno na konkrétní čísla, turbodiesely jsou sice populární, ale pouze v procentuální míře, jelikož konkrétní počet prodaných kusů už tak potěšující není.