Německý gigant VW Group nedávno zveřejnil své finanční výsledky, které zahrnovali první polovinu letošního roku. Ti, kteří sledují vývoj této automobilky a jejich prodejů jistě tuší, že došlo k meziročnímu nárůstu, a to o celých 4,9 procent. To vše nemají za následek běžná auta, která jsou nabízena pro širokou vrstvu populace, ale naopak ty luxusní. Právě po nich se v toto období rapidně zvýšila poptávka a tak celý zisk společnosti velmi výrazně vytáhly nahoru. Nejvíce aut v tomto sledovaném období samozřejmě prodal samotný Volkswagen. Bylo jich přesně 2,4 milionu. Přesto oproti loňskému roku prodeje mírně klesly.

Podobně na tom byla i Škoda, která prodala pouze 362 000 svých vozů, což je pokles zhruba o 11 procent. Finanční ředitel celého koncernu je s danými výsledky spokojen. Samozřejmě i on si je vědom aktuální situace na trhu s automobily, a tak jeho strategií do budoucna je hlavně nepolevit a pokračovat v nastoleném trendu. Tím by mělo být především flexibilnější přizpůsobování se potencionálním zákazníkům a také vybudování ještě silnější značky. Samozřejmě by mělo dojít i ke snížení výrobnách nákladů.