Vůz Range Rover Evoque se může pyšnit jedním zcela ojedinělým prvenstvím. Je zcela prvním sériově vyráběným autem na světě, které má devítistupňovou automatickou převodovku. Jedná se o převodovku s označením ZF, která však brzy najde místo i v dalších vozech, a to například z automobilek Jeep nebo BMW. Zpět ale k vozu Evoque, který byl na prezentaci automobilky představen, a to právě s touto převodovkou. A jízdní dojmy jsou skutečně zajímavé.
Výsledkem testování je především to, že převodovka přináší poměrně značnou úsporu paliva, a více rychlostních stupňů tak přijde vhod při klidnější jízdě v rovinatém terénu. Samozřejmě není problém ani terén kopcovitý, jehož ukázkou byl třeba sjezd skokanského můstku – zde pomáhá asistent sjíždění svahů. I v tomto případě se vůz ukázal jako perfektně pracující stroj. V zatáčkách zase pomůže systém Torque Vectoring by Braking, který zabraňuje případné nedotáčivosti. To vše doplňuje špičkový podvozek, a tak lze říci, že první dojmy z jízdy tímto vozem, a to ve velmi netradičním terénu jsou skutečně velmi pozitivní. Budoucí majitelé tak rozhodně litovat nebudou.