Písmeno M je pro automobilky jakýmsi lákavým magnetem. Všude však má toto písmeno trochu jiný význam. A tak zatímco u BMW značí pořádnou jízdní zábavu, u Volva se bude jednat o něco zcela jiného.
Záhadné M od Volva
Švédové se krom elektrifikace chtějí soustředit také na vedlejší aktivity, mezi které bude patřit sdílení vozů a také mobilita. A právě pro tyto účely nyní Volvo vytvořilo novou značku se jménem M.
Stále více automobilek v současné době zaměřuje svou pozornost na poskytování mobilních služeb. Volvo se drží trendů a tak se například u značky Polestar zcela odstranila možnost projede vozu a zájemci si jej budou moci pouze pronajmout.
Co M přinese?
Podrobnější informace o nové službě prozatím automobilka neposkytla. Můžeme se však těšit na zcela nový přístup k poskytování automobilů a službám. Krom péče o zákazníky bude posyktovat také určitou formu sdílení automobilů. Již nyní Volvo poskytuje 1700 automobilů ke sdílení, což jí ve Švédsku řadí na první příčky.
„Služby, které jsou aktuálně k dispozici, nabízejí alternativy k taxi či veřejné dopravě. Našim cílem je poskytnou něco víc. Něco, co nám ulehčí život a maximalizuje náš drahocenný čas,“ nechal se slyšet Bodil Erksson, vedoucí mobility Volva.
Nová značka bude sídli ve Stockholmu a tak se bude zaměřovat na domácí trh. Ovšem své služby by ráda poskytovala také v Spojených státech.
„Služby, které jsou aktuálně k dispozici, nabízejí alternativy k taxi či veřejné dopravě. Našim cílem je poskytnou něco víc. Něco, co nám ulehčí život a maximalizuje náš drahocenný čas,“ nechal se slyšet Bodil Erksson, v „Obyvatelé měst přehodnocují tradiční vlastnictví automobilů. M je naše odpověď. Vyvíjíme se, abychom se stali přímým poskytovatelem služeb v rámci nové mise „svoboda pohybu“, uvedl generální ředitel Håkan Samuelssonedoucí mobility Volva.