BMW i8 asi netřeba představovat. Hybridní sporťák si svou exklusivitou již vydobyl jméno na trhu. BMW se však rozhodlo ještě více přitopit pod kotlem a do výroby vypouští ještě ostřejší variantu tohoto hybridního kupé.
BMW i8 je plodem moderních automobilových technologií a představuje to nejlepší, čeho se nám může v automobilovém světě dostat. Již ve své základní verzi automobil vzbuzoval nával adrenalinu jak při pohledu na něj, tak i při jízdě s ním. BMW to však nestačí a rozhodlo se, že i8 posune ještě o level výš.

BMW-i8-Frankfurt-motor-debut-profile

Hybným momentem tohoto rozhodnutí je blížící se výročí mnichovského giganta. Tomu bude rovných 100 let a to si něco opravdu speciálního zcela jistě zaslouží. Předělaný model by měl dostat výkon okolo 460 koní. To znamená, že původní tříválcová přeplňovaná patnáctistovka má být nahrazena dvoulitrovým čtyřválcem, který sám o sobě nabízí výkon okolo 300 koní. Ten pak bude samozřejmě doplněn i o další elektromotory.

visions-03

Díky tomu se z bestie stane bestie těsně po čáře. Již v základní verzi je schopna vytáhnout stovku z nuly za 4,4 sekundy a maximálka dosahuje elektronicky omezených 250 km/h. Po chystaném dopingu by však měl vůz, alespoň podle slov automobilky, vystřelit z nuly na sto pod hranici 4 sekund. Pokud se domníváte, že vůz ponese prvky čarovného písmenka M, jste na omylu. Podle slov automobilky se řada i se znakem M nikdy nesetká.

maxresdefault

Tento vůz projde změnami také v interiéru. Svezou se v něm pouze dvě osoby najednou. Zároveň jsou plánovány ještě další váhu ubírající změny, aby byl vůz co nejlehčí. Podle předpokladů vůz ozdobí i přítlačné křídlo a širší kola.

620_55781bc915ecb

Kdy přesně se nám začne vůz odhalovat, nebo zda to bude až při oslavě zmíněné stovky, zatím není známo. Nevíme ani kolik kusů bude vyrobeno a jak budou k dostání. Už se na něj ovšem moc těšíme.