Ne každé automobilce se povede krok správným směrem. Zatímco ty nejoblíbenější vozy každá automobilka co nejvíce vyzdvihuje, na ty nejhorší chce naopak rychle zapomenout – tedy na ty nejhorší z hlediska prodejnosti. Nepovedené kousky se pravděpodobně týkají každé automobilky, ale pokud bychom měli udělat seznam těch nejhorších, možná se budeme divit, co se na jeho špičce objeví. Jedním z vozů je totiž Bugatti Veyron. Tedy ne že by vůz nebyl oblíbený, ale vzhledem k prodejům se jedná o velmi ztrátové auto v porovnání tržeb a nákladů za vývoj, jelikož automobilku celkem stálo 119 milionů korun.
Zatímco prvním vozem je skutečný skvost, hned za ním je dost možná vrchol nevkusu, a to vůz Smart, který byl odhalován s velkou slávou, jelikož se měl stát velmi oblíbeným vozem do města. To se však nestalo a lidé dávali přednost mnohem lepším modelům. Automobilka tak vyčíslila celkovou ztrátu na necelých 87 miliard, a to už je skutečně astronomická částka, která automobilce jasně řekne, že tímto směrem by se raději nikdy neměla vydávat – tedy alespoň v případě, že chce vydělat peníze.