Společnost Millward Brown zveřejňuje již devět let výsledky žebříčku BrandZ 100 nejcennějších značek pro dané časové období. V minulém roce toto nejlepších výsledků v rámci tohoto ocenění získala spolčenost Toyota a tento rok své prvenství obhájila. Její hodnota činí 29,6 miliardy dolarů, tedy asi 592 miliard korun.
V celkovém hodnocení skončila na 26. místě a i přesto, že její hodnota stoupla oproti minulému roku o 21%, celkově si pohoršila o tři příčky. Toyota letos vyrobila 10 miliónů aut, což z ní činní největšího výrobce automobilů na světě. Toyota staví hlavně na své tváří výrobce kvalitních automobilů a také jejích investicích do vývoje ekologických, úsporných a hybridních vozů.
Na druhém místě, co se automobilových značek týče, se umístilo BMW, které předloni obsadilo příčku první. Mnichovský výrobce se umístil v celkovém pořadí na 32. příčce. Z té také pozoruje o deset příček níže svého největšího rivala Mercedes-Benz. Audi se do nejlepší stovky nedostalo, avšak ze všech automobilových značek se umístilo na 8. místě.
Velmi úspěšný rok zaznamenal také Ford, jehož hodnota oproti minulému roku vzrostla o neuvěřitelných 56% a jeho cena se nyní pohybuje kolem 11,8 miliardy dolarů. Díky tomu tento výrobce přeskočil automobilky Nissan a Volkswagen a skončil na 5. příčce. Všem automobilkám, oproti minulému roku, hodnota vzrostla. Jediný kdo zaznamenal propad byl právě Volkswagen, který přišel o 4% své původní hodnoty.
Jen pro zajímavost na prvním místě tohoto žebříčku se umístil gigant Google, který se svou hodnotou 158,8 miliard dolarů, odsunul na druhé místo společnost Apple, za kterou se zařadily počítačové společnosti IBM a Microsoft. Tento žebříček je tvořen na základě kombinace rozhovorů s více jak dvěma miliony zákazníků po celém světě a dat o finanční síle jednotlivých značek.