Pokud milujete jízdu v terénu, nemáte hluboko do kapsy a Mercedes je pro vás to samé co DNA, přinášíme vám skvělou správu. Do výroby putuje Mercedes-Benz G 500 4X42 . Nejedná se o géčko s nejsilnějším motorem, ani s nejvyšší cenovkou, ale o vůz, který vás dostane na této planete naprosto kamkoliv.
Mercedes-Benz G je synonymum pro opravdu velkou hračku, která patří do rukou bohatým chlapcům. Všechny její verze jsou velkolepé, monstrózní a neurvalé. Nyní však jde do výroby taková, která zmákne jakýkoliv terén, na který si vzpomenete a dostane vás i tam, kde předtím stopa pneumatiky nikdy nebyla.

image

Řeč je o verzi G 500 4X42 , se kterou jsme se mohli setkat již jako konceptem. Ten vzbudil u všech fanoušků a zákazníků takový ohlas, že se vedení společnosti rozhodlo koncept převést do sériové výroby a tento vůz je nyní tu. Svým způsobem bychom mohli tuto novinku označit za vrcholový model série G. Co se týče parametrů, však toto tvrzení není zcela pravdou.

maxresdefault

Automobil totiž nedisponuje tím nejsilnějším motorem z Géček a není ani nejdražší. Díky své konstrukci se jedná o vůbec nejuniverzálnější vůz od Mercedesu, který je schopen přechroupat jakýkoliv terén. A to hlavně díky portálovým nápravám a speciální žebřinové konstrukci.

mercedes-g500-4x4-2-18

Vůz dále disponuje trvalým pohonem všech kol a terénním redukčním převodem v rozdělovací převodovce. K překonaní i toho nejextrémnějšího podkladu pomáhají navíc tři, za jízdy, uzavíratelné diferenciály v kombinaci s portálovými nápravami. Zároveň je patrný výrazně větší rozchod kol. Ta mají 22“ a lze pro ně nastavit tlumení s režimem sport.

2016-Mercedes-Benz-G500-4x4²-202-876x535

Sama automobilka tvrdí, že i jízda po silnici bude s tímto vozem doslova fenomenální. A to hlavně díky vyššímu těžišti, díky kterému bude mít posádka vozu pocit, že jede ve sportovním voze.