Milovníci výkonu budou dávat nyní bedlivě pozor. Porsche představila nejnovějšího člena rodiny GT. Cayman se může pochlubit výkonem a skvělými jízdními vlastnostmi. Není překvapením, že si Cayman GT4 nebere servítky. Jak na tom ve skutečnosti Cayman GT4 je, se dozvíte níže.

Exteriér

Porsche se ujistilo, že Cayman GT4 ustojí i non-GT sourozenci. Největší změna je v zadní části vozu, kolem pevného GT křídla. K dispozici jsou také větší přívody vzduchu a spoiler přidaný do předního nárazníku. Tyto změny zvýšili celkový přítlak. Zatímco křídla jsou trochu dramatická, zbytek konstrukce se neodchyluje od původní verze exteriéru Cayman, které by se dalo očekávat od společnosti jako je Porsche. 2017-porsche-cayman-gt4-3

Interiér

V kokpitu Cayman GT4 najdete standardní funkce, jako jsou sportovní sedadla čalouněná kůží a Alcantrou, které by měli nabídnout velkou podporu při prudkém zrychlení. K dispozici je též malý sportovní volant. 2017-porsche-cayman-gt4-4

Další možnosti zahrnují především dobroty vhodné pro závodníky. Sedačky jsou složeny čistého karbonu. Všude je cítit Sport Chrono Package a vůbec všechny ty moderní IT vymoženosti, které zlepšují výkon a jízdní vlastnosti vozu.

Hnací ústrojí

Cayman GT4 používá atmosferické sání a 3,8 litrový motor, který produkuje na 385 koní. Vše je pod diktátem šestistupňové manuální převodovky. Pokud jste pozorně četli, asi jste si všimli, že chybí automatická převodovka. Je tomu skutečně tak. Ta nebude v nabídce a je tedy na čase procvičit si levou nohu.

Skutečnost, že Cayman nabídne vyšší výkon, lepší ovladatelnost, aerodynamiku atd je neuvěřitelné. To, že bude dodáván se třemi pedály a bez pádel, je jen třešinkou na dortu.

Závěr

Cayman GT4 je mnohem dražší než klasika. Má to však dobré důvody. Každý aspekt vozu je speciálně masírován pro co nejvyšší a nejlepší výkon. Není se tedy divit, že to stojí hodně peněz. Jenže normální auto, musíte hledat někde jinde.