Mnichov konečně představil omlazenou sedmičkovou řadu, které zaujme nejen obřími ledvinkami na své přídi.

Omlazená krasavice

Novinka bude nabízena ve dvou variantách jednou kratší a druhou delší. Standard bude mít délku 5120 mm, zatímco prodloužená verze bude 5260 mm dlouhá. Oba případy se však jedná o nárůst oproti předchůdci. Šířka a i výška však zůstávají stejné.

Hned při prvním pohledu na automobil zaujmou obří ledviny na masce vozu. Jejich plocha se v průměru zvětšila o neuvěřitelných 40%, ovšem nejsou jedinou změnou na přídi. Ta se zvýšila o 50 milimetrů a dostala ostřeji řezané kontury a také větší logo automobilky. Světlomety jsou vybaveny standardní LED adaptivní technologií, ale je možné je nahradit laserovými světly s dosahem až 560 m.

Interiér

Novinkou v interiéru je nová kůže Nappa s rozšířeným prošíváním, kterou je možné doplnit o celou paletu obložení. BMW slibuje ještě větší komfort na palubě díky aerodynamickým vylepšením okolo zadních podběhů B-sloupků a vnějších krytů v zadní části. Okna se navíc začala dělat ze silnějšího skla.

Změněno bylo také rozvržení tlačítek na koženém volantu a hardware tabletu pro cestující v zadní části vozu. Ti si také budou moci vychutnat dvojici nových desetipalcových full-HD displejů, které jsou dotykové a umí přehrávat i Blue-ray disky.

Za volantem pak najdeme 12,3 digitální přístrojový štít, kterému dělá garde 10,25 palcová obrazovka infortainmentu. Ten můžete ovládat i skrze digitálního spolujezdce, kterého aktivujete vyslovením „Hej, BMW“ a následně můžete skrze něj měnit třeba osvětlení interiéru, činnost klimatizace, či měnit masážní funkce. BMW navíc slibuje, že se díky pravidelným aktualizacím bude učit novým funkcím.

Velkou radost máme také z událostí pod kapotou. Sem se totiž vrací skvělá V12, kterou najdete ve verzi M760Li xDrive, kde poskytuje výkon 430 kW a je nově vybavena filtrem pevných částic.