BMW si nechalo patentovat podobu nového kupé, které působí poměrně dost přízemně, bez emocí a tak trochu se vymyká tomu, co od BMW standardně očekáváme. Podle tvaru i velikosti by se tak mohlo jednat o nový přírůstek do rodiny i.
Na první pohled vůz vypadá, jako městské vozítko pro muže v černém. Nedíváme se však na žádnou rekvizitu z pokračování tohoto filmu, ale na nově patentovanou podobu dalšího z vozů BMW. Podle našich informací se spekuluje především o vozidle poháněném čistě vodíkovým pohonem. Ovšem daleko, více pravděpodobnější je vozidlo s plug-in hybridním pohonem tak jak jej známe z vozů rodiny i, kam by i eventuálně mohl tento drobeček patřit.bm10_5639eee43ea33

V souvislosti s modelovou řadou i se již dlouhou dobu mluví o čtyřdveřovém sedanu, jehož základem by právě tento vůz i eventuálně mohl být. Pokud však vezmeme v potaz informaci o tom, že by se mělo jednat o sedan dlouhý až 4,7 metru, pak nám tento model do této teorie moc nezapadá. Interiér tohoto vozu bude nejspíše navržen stylem 2+2 a přístrojová deska bude mít stejnou podobu jako v případě modelu i 3. Ovšem to jsou pouze spekulace, které nemusí být položeny na pravdivém základu.bm30_5639eee470ee2

Palivové články by se ve vozech BMW měly objevit až po roce 2020, což znamená, že se tento vůz dočká jiného řešení pohonu. Přímo se zde nabízí použití techniky BMW i8. Automobil by se tak mohl pyšnit přeplňovaným tříválcem o objemu 1,5 litru a výkonem 170 kW, který je doplněn ještě o elektromotor nabízející dalších 96 kW. Dohromady by tak vůz disponoval výkonem 266 kW, což už je slušná porce radosti. bm40_5639eee48e78a

Ovšem u nově patentovaného modelu asi nebude výkon tím hlavním. Mohlo by se totiž jednat o další vůz, který útočí na co možná nejnižší hranici spotřeby paliva na počet ujetých kilometrů. O to by se měla starat právě dobrá aerodynamika vozu a také jeho hmotnost.