Nissan GT-R patří, alespoň dle našeho názoru, mezi ty nejvýjimečnější vozy této planety. Proto se nemůžeme dočkat jeho nástupce, od kterého si tolik slibujeme. Nissan nám však toto čekání v žádném případě nezpříjemňuje, ba naopak.
Už to vypadalo, že nástupce tohoto famózního monstra k nám dorazí za dva roky. Mnozí, kteří si jej chtěli koupit, ještě založili svá prasátka s tím, že si počkají na nástupce. Bohužel však čekat nemusí a prasátko klidně mohou rozbít. Nástupce GT-R dorazí nejdříve za 4 roky. nigt21_52f6c0fb55e57

O tom jak vlastně vůbec nástupce bude či nebude vypadat, tohoto víme spousty, ale vlastně vůbec nic. Samotná automobilka totiž mlčí jako hrob a jediné kdo kalkuluje, predikuje a odhaduje, jsou fanoušci vozu. Jediné o co se mohou opřít a co je nyní již jisté je to, že automobil bude mít hybridní pohon. Jenže to je asi tak vše, čemu se dá zatím věřit. Na svět se i přesto vyrojilo tolik fám, jako například že představení dvojky by mělo přijít ke konci roku 2017 a zahájení prodeje v roce 2018. Jenže kde loňské sněhy jsou. Vše je zase jinak a jak to tak vypadá, tak se budeme muset obrnit ještě notnou dávkou trpělivosti.nigt43_52f6c0fde18df

To naznačila i samotná automobilka, které oznámila, že dvojka momentálně ještě vůbec není na seznamu připravovaných novinek a určitě se neobjeví ani v roce 2018 ani 2019. Dočkáme se tedy v roce 2020 a možná ještě déle. Jediné plus je tedy prozatím to, že automobil čeká velmi důkladný facelift, ovšem s touto dobou čekání by automobilka mohla stihnout i dva. Pokud se tato dlouhá čekací lhůta potvrdí, bude GT-R patřit k nejdéle žijícím sportovním automobilům všech dob.nigt22_52f6c0fb7814b

A bohužel se tohoto pro nás nešťastného titulu i dočká. Současné orientace automobilky sportovnímu laděné vozů nejde vůbec vstříc a specializuje se spíše na crossovery a SUV, což také dokazují změny u modelů Z.