Super Bowl je jednou z nejsledovanějších událostí v USA. Proto je pro jednotlivé prodejce téměř povinností míst svou reklamu během jednotlivých komerčních pauz. A platí to i pro automobilky, které pro Super Bowl točí speciální reklamy, které jsou mnohdy velice originální.

Letošní finále NFL proti sobě postavilo New England Patriots a Philadelphia Eagles. Zápas se odehrával v našich ranních hodinách a přinesl vítezství Orlům z Philadelphie. Událost byla opět extrémně sledovaná a ceny za jednu reklamu se vyšplhaly do naprosto neuvěřitelných výšek.

Jednou z reklam, které byly během zápasu vysílány byla i ta od Hyundai, která prezentovala svůj automobil Kona. Ve spotu byl rozhodčí, který malým dětem sázel jednu červenou kartu za druhou. Ovšem děti nehrály americký fotbal ale soccer, což je klasický fotbal tak jak jej známe my. Kia zase vrátila frontmanovi kapely Aerosmith Stevenu Tylerovi nějaký ten rok a on si opět mohl vychutnat svou mladickou slávu.

Lexus se pochlubil spoluprací s Marvelem, který prezentuje v kinech svůj nejnovější počin jménem Black Panther. Jeho hlavní hrdina se představuje i v reklamě a to na automobil LS 500 nové generace. Mercedes zase během zápasu udělal soutěž o nové AMG C43 s názvem Last Fan Standing. Velmi pěkná slovní hříčka.

Toyota se rozhodla zahrát na emoce a zprostředkovala divákům silný životní příběh jedné paralympijské lyžařky, které se dostala ze dna až na vrchol. Toyota je sponzorem i letošních zimních olympijských her a spotem chtěla upozornit i na jejich součást jménem paralympiáda.

Poslední velice vtipnou reklamou je ta od Squarespace, tedy providera internetových domén. V reklamě vystupuje Keanu Reeves, který jede na motorce své vlastní společnosti a sám sebe jako boha se ptá, zda má pro společnost založit stránky právě u Squarespace.