Limitovaná edice vozu, která nalezla svou inspiraci v motorsportu přináší ještě extrémnější vzhled, cenu a výkon.

Extrémní ve všech směrech

Na minulém ročníku ženevského autosalonu se představil elektrický supersport Hispano Suiza Carmen a letos to měla být jeho extrémnější verze Carmen Boulogne, která vzdává hold světu motorsportu. Autosalon se však nekoná, a proto nám musí stačit alespoň online prezentace.

Poněkud výstřední sporťák zdobí karbonová karoserie s vrstvou bezbarvého laku a množstvím měděných doplňků. V té jsou vyvedeny kryty zrcátek, rámečky oken i masky. Za pozornost stojí také nová litinová kola v podbězích, která vzadu přišla o aerodynamický kryt. Automobilka tak prý chtěla zdůraznit sportovnost vozu.

Interiér by měl namísto luxusního GT připomínat spíše sportovní vůz, což podtrhuje celá řada úprav. Například hodnotně působící obložené dřevem by mělo nahrazovat čalounění černou Alcantrou. Řidič bude usazen v karbonových sedačkách čalouněných kůží a Alcantrou, zdobenou oranžovými a měděnými detaily.

Po technické stránce nabídne interiér například obrazovku infotainmentu o úhlopříčce 10.1 palce, digitální přístrojový štít, bezdrátové nabíjení telefonu či audiosystém s šesti reproduktory a subwooferem.

Automobilka však dodává, že interiér nabídne neomezené možnosti úprav dle specifických přání zákazníků. Od nejrůznějších odstínů kůže, před barvu doplňků, až po podsvícení či unikátní interiérový parfém.

Tím nejzajímavějším bude pohonná jednotka, která je složena ze dvou elektromotorů pohánějících zadní nápravu. Jejich kombinovaný výkon totiž dosahuje působivých 820 kW. Oproti standardní verzi je to o 70 kW víc. Přepracován však byl i podvozek a vůz je také o něco lehčí.

Výsledná akcelerace z 0 na 100 km/h je pod 2,6 sekundami a maximální rychlost až 280 km/h. Dojezd vozu na jedno nabití je díky 80 kWh baterii přibližně 400 kilometrů. A dobití z 30 na 80 % kapacity baterie by mělo proběhnout pod 30 minut.