Pokud ve svém zaměstnání používáte užitkový vůz, který často plně nakládáte, tak zajisté víte, že komfort a jízdní dojmy u užitkových vozů jdou velmi často stranou před samotnou užitností. A o rychlosti je také zbytečné mluvit. Ale pokud byste chtěli opravdu rychlý vůz, do kterého i něco naložíte, poproste svého zaměstnavatele o pořízení vozu HSV Maloo GTS.


Značka Holden, která působila převážně v Austrálii, byla vždy proslulá výrobou svých ute, tedy vozů které v sobě snoubí pick-up a osobní automobil. Tyto vozy slouží pro přepravu nejrůznějšího harampádí, nejčastěji však surfového prkna, nebo chlaďáku s nápoji na pláž. Ute jsou velmi oblíbené i u australských farmářů a řemeslníků.

2
Avšak ute, se kterým chce Holden v rocě 2017 vyjet, pro instalatéra z australské Horní Dolní, úplně určen není. Dal by se totiž označit jako raketa s dostatkem úložného prostoru. Nový Maloo totiž vznikne na základě momentální VF verze. Bude osazena vidlicovým koncernovým osmiválcem LSA, který bude doplněn kompresorem. Stejný motor můžeme nalézt i v Camaru ZL1.

3

Tento mocný nástroj produkuje výkon 433 kW, tedy 588 koní. Na zadní kola je přenášeno 738 N.m. točivého momentu a k dispozici bude jak manuální, tak i automatická převodovka. Maximální rychlost, které tento vůz bude dosahovat, činí 280 km/h. Celé je pak vybaveno spoustou odolných sportovních součástek, které celou sílu vozu krotí a udržují v klidu.

4
Díky tomuto brutálnímu výkonu bude krmení pro australské ovce distribuováno takovou rychlostí, až jim z toho opadá vlna a v Austrálii půjdou na dračku ty nejpevnější gumicuky, jaké budou k dispozici. To z toho důvodu, aby prkna na surf zůstala přesně tam, kde mají být. Tuzemští zájemci si však zřejmě budou muset nechat zajít chuť, vůz bude, alespoň na začátku svého prodeje, dostupný pouze u Protinožců.