Automobilky vyrábějící dostupné modely, mezi které patří i Hyundai, chtějí ukázat, že mají i na výrobu automobilů pro náročné. Důkazem je i koncept Vision G Coupe.
Srazy luxusních značek tradičně patřící Rolls-Roycu, Buggati, Bentley a dalším se možná již brzy dočkají nového konkurenta. I Hyundai by se chtěla prodrat na pozici výrobce luxusních vozů, což nám dokazuje svým novým konceptem velkého dvoudveřového kupé, které si, alespoň co se týče vzhledu, opravdu moc nezadá s těmi nejluxusnějšími vozy této planety.

Hyundai_Vision_G_Coupe_Concept_1 - kopie

Studie, na které se podílelo hned několik stylistických center společnosti Hyundai, kdy hlavní slovo měla americká pobočka, by měla představovat jakýsi vzorový model pro budoucnost značky. Jde o jakési základní DNA značky, které v sobě obsahuje výkonnostní i designovou složku. Ta dohromady dává velice zajímavý mix, který navíc působí velice funkčním dojmem. Podle slov samotné automobilky není jejím cílem zákazníkům předkládat pozlátko a stereotypní, luxusní parádičky.

60_55caecfb0a2dd - kopie

Srdcem dvoudvéřového je sériová pohonná jednotka, konkrétně pětilitrový atmosférický osmiválec. Který propůjčuje výkon až 426 koní při 6000 otáčkách. Tedy poměrně slušná porce výkonu, který ve spojení s lehkým vozem dokáže na silnici udělat pořádný rozruch.

Hyundai_HCD-16_Vision_G_Coupe_prvni_sada_20_800_600 - kopie

Velice zajímavé na celém vozu je, že nikde nenajdeme logo společnosti Hyundai. Místo něj se na přední masce vyjímá okřídlený štít, tedy logo divize Genesis. Jak se zdá, i Hyundai se po vzoru dalších asijských gigantů jako je Nissan, Toyota či Honda, rozhodla vytvořit vlastní divizi luxusních vozů, pod jejímž jménem je bude produkovat.

hyundai-vision-g-22 - kopie

Zdali to, že doposud byly vozy od Hyundai vždy cenově dostupné bude platit i pro jejich luxusní modely není zcela jisté. Je samozřejmostí, že v porovnání se standardní modelovou nabídkou bude jejich cena značně dominovat, otázkou je, jak si bude stát v porovnání s konkurencí ve stejných segmentech. Tato otázka zůstane prozatím nezodpovězena a my si budeme muset počkat, čím nás Hyundai v budoucnu překvapí.