Mladoboleslavská automobilka Škoda se různými možnostmi snaží ještě výrazným způsobem zvýšit prodeje svých vozů, a tak se rozhodla oslovit také obrovský trh, který nabízí Čína. Zde se tak v minulosti objevil i vůz Haorui. Pokud si říkáte, že jste výrobu tohoto vozu nezaregistrovali, tak máte pravdu. Nejedná se totiž o nic jiného, než o vůz Superb, pouze s jiným názvem, který by měl být Číňanům mnohem bližší. Nyní se však udála ještě další změna, a to že Superb prošel poměrně rozsáhlým faceliftem, a aby se od původního modelu odlišil, došlo i na změnu názvu, který zní nyní Supai. Dle vyjádření automobilky se jedná o přepis názvu Superb.

Pokud se na vůz podíváme z hlediska motorizace, tak do Číny míří vozy s trojicí benzinových motorů, o objemech 1.4, 1.6 a 2.0 litru. Otázkou zůstává, jak dokážou tyto vozy místní obyvatele oslovit. Během první poloviny tohoto roku se zde prodalo 120 000 vozů, což je víceméně stejné číslo, jako v loňském roce. Tedy pokud bychom měli být úplně konkrétní, tak se jedná pokles o 4 desetiny procenta, což je pokles o necelých 500 vozů na celém čínském trhu.