Automobilka Bugatti patří mezi výrobce prémiových modelů. Její vlajková loď Chiron je na trhu již nějakou chvíli, ovšem nástupce nepřijde jen tak.

Automobilka Bugatti nikam nespěchá, to je patrné na kadenci, jakou produkuje automobily. V porovnání s Volkswagenem se jedná o šnečí tempo. Krásným příkladem je model Veyron 16.4, který představoval vlajkovou loď společnosti od své premiéry v roce 1999 v podstatě až do roku 2015. A to už je nějaký ten pátek.

Chiron nejspíše nebude mít tak dlouhou první příčku, ovšem jeho nástupce se jen tak nepředstaví. Alespoň to naznačil Wolfgang Dürheimer generální ředitel celé automobilky Bugatti. Podle jeho slov je automobilka v současné době plně zaměstnána výrobou modelu Chiron, u kterého má v plánu produkci pouhých 500 exemplářů. V současné době je prodáno již 300 modelů. Měsíční produkce se pohybuje kolem 70 modelů. V propočtu to znamená, že bude mít co dělat ještě několik dalších let. Pro vývojové oddělení značky to znamená, že nemusí nikam spěchat.

Má tak spousty času na přípravy a rozmýšlení toho, jak by měl nový nástupce automobilu vypadat. A je pravda, že toto pomalé tempo se v propracovanosti a kvalitě automobilu skutečně odráží. Podle současných informací by se mělo teprve v příštím roce rozhodovat o tom, který z ideových návrhů bude skutečně realizován. Představí se tak nejdříve v roce 2019.

Dürheimer navíc potvrdil, že nástupce Chironu půjde v dosavadních šlépějích svých předchůdců. Bude tedy extrémně rychlý, extrémně luxusní a samozřejmě i extrémně drahý. Automobil ponese to nejmodernější z techniky a mluví se už i o hybridním pohonu. Uvidíme tedy co si pro nás Bugatti přichystá.